Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Segítség

Gyakran ismételt kérdések

 

Minden rendelhető termék készleten van?

Lehetőségeink és erőforrásainkhoz mérten igyekszünk minden olyan terméket készleten tartani, ami az áruházban elérhető. Online értékesítés mellett rendelkezünk hagyományos offline kiskereskedelmi kiszolgálással is, így előfordulhat, hogy az adott terméket, amit rendelne mire megrendeli azt a pénztárnál értékesítésre kerül. Ilyen esetekben igyekszünk a lehető leghamarabb pótolni a terméket.

Hogyan tudom kiválasztani, hogy melyik színű terméket kérem?

A kosár tartalmánál a Megjegyzés rovatba minden termékkel kapcsolatban tud írni, minden kérést itt lehet hozzáfűzni a rendeléssel összefüggésben. Gyűjtő kép esetén fokozottan figyeljen az árra és a hozzá tartozó kiszerelési egységre.

Be kell-e regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Nem kell, regisztráció nélkül is lehet rendelni.

Miért regisztráljak be?

Ha már egyszer megadta az adatait, utána egyszerűbb rendelést leadni, csak e-mail címet és jelszót kérünk, valamint így használhatja a kívánságlistát és megtekintheti a korábbi megrendeléseit is.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Lehetséges, hogy a levelező rendszer levélszemétnek nyilvánította az automata e-mailt a rendelésről. Tehát nézze meg a Spam-ek mappát is.

Leadhatom-e a rendelést, ha a termék rendelés alatt státuszban szerepel?

Igen, természetesen leadhatja a rendelést. A termék beérkezésekor a rendszerünk automatikusan ráfoglal az adott termékre, így biztosítjuk, hogy a terméket az kapja meg előbb, aki már adott rá rendelést.

Mit tegyek, ha nem sikerül regisztrálnom vagy a rendelésemet leadnom?

Kérjük, ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a papironkft@papiron.hu e-mail címen. Lehetőség szerint készítsenek egy képernyő fotót és azt is csatolják az e-mailhez, ezzel is segítve, gyorsítva a hibaelhárítást.

Kosárba helyezett termék foglalásra került és a kosárban is marad?

A kosárba helyezett terméket csak Ön látja, és a böngészője tárolja a kosarat. A kosarát csak a leadott, véglegesített rendelés esetén kapjuk meg.

Módosíthatom-e a már leadott rendelésemet?

Leadott rendelését a számla kiállításáig módosíthatja. Leghatékonyabban egy e-mail formájában tudja ezt felénk jelezni.

Megoldható-e, hogy rendelésemet 2 hét múlva szállítsák ki?

Igen, vállaljuk, hogy nyaralása utánra időzítjük rendelésének feladását. Kérjük, ezt a rendelés véglegesítésekor a megjegyzés rovatban jelezzék számunkra.

Bővebben a szállítási feltételek oldalon tájékozódhat.

Fizethetek-e előre utalással?

Mint előre fizetési lehetőség csak bankkártyával történő kiegyenlítést tudunk elfogadni.

Tudok-e bankkártyával fizetni?

Igen, internetes fizetésre alkalmas (dombornyomott) bankkártyával a webáruházban is fizethetsz, valamint személyes átvételkor kizárólag jászberényi üzletünkben lehetséges a bankkártyás fizetés.

Milyen kártyát fogadnak el?

ÁRUHÁZUNKBAN AZ ALÁBBI KÁRTYATÍPUSOKKAL FIZETHET:

MasterCard (dombornyomott)
Maestro: az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultálj a bankoddal!
Visa (dombornyomott)
Electron (nem dombornyomott): ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyát kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, természetesen fizethetsz kártyáddal internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, fordulj a kártyát kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók
American Express (dombornyomott)

Mikor kapom vissza a pénzem, ha kártyás fizetést választottam és a rendelésem törlésre került?

Kártyás fizetés esetén a rendelés végösszegét csak zárolják a bankszámláján, de nem terhelik. Egészen a számla elkészültéig, az összeget nem terheljük a számláján. A rendelés visszamondása esetén a zárolást 5 munkanapon belül feloldjuk. A feloldásról tudomásunk szerint nem kap értesítést a szolgáltatójától.

Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?

Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és visszautaljuk a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza Önhöz.

Milyen időintervallumban szállít a futár? Van lehetőség egyeztetni vele?

A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott futárszolgálattól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit megtalálja a Saját fiók/Rendelések fülön belül, illetve információt kérhet ügyfélszolgálatunktól.

Bővebben a szállítási feltételek oldalon tájékozódhat.


Mikor kapom meg amit rendeltem?

A rendelés feldolgozási ideje 2-3 munkanap, a megrendelésről a vásárlás visszaigazolása után automatikusan tájékoztatjuk e-mailben a rendelés aktuális állapotáról. A leadott rendeléseket 24-72 órán belül dolgozzuk fel, ha szükséges felvesszük Önnel a kapcsolatot. A hétvégén leadott rendelést leghamarabb kedden tudjuk a futárszolgálatnak átadni.

Bővebben a szállítási feltételek oldalon tájékozódhat.

Honnan tudom, mikor érkezik a csomag?

A csomagküldés idejéről a megadott e-mail címre értesítést küldünk, de nyomon követheted rendelésed sorsát a csomagküldő által megküldött link alapján.

Bővebben a szállítási feltételek oldalon tájékozódhat.

Mikor várható a futár érkezése?

A futárszolgálat érkezése hétköznap 08.00- 18.00 óra között várható!

Bővebben a szállítási feltételek oldalon tájékozódhat.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

A futár kétszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot, ha nem talál senkit otthon a megadott telefonszámon időpontot egyeztet vagy írásos üzenetet hagy.

Bővebben a szállítási feltételek oldalon tájékozódhat.

Mikortól ingyenes a szállítás?

Ha rendelés összértéke eléri a 38.100 forintot, abban az esetben a szállítás díjmentes lesz.

Bővebben a szállítási feltételek oldalon tájékozódhat.

Rendelhetek-e törékeny terméket?

A megrendelt termékeket igyekszünk a körültekintően csomagolni, hogy azok épségben megérkezzenek rendeltetési helyükre. Kiemelt figyelmet szentelünk a törékeny termékekre, a csomagokat belülről térkitöltő anyagokkal béleljük, hogy minimalizáljuk azok sérülésének esélyeit.

 

GARANCIA

 

100% GARANCIA

Számunkra kiemelten fontos, hogy csak olyan minőségi, tartós, megbízható termékeket ajánljunk ügyfeleinknek, amelyekben nem fognak csalódni, amelyek nem az olcsóságukról és silány minőségükről ismertek.
Ha termékeinkkel kapcsolatban mindezek ellenére kifogás merülne fel, úgy automatikusan életbe léptetjük 100%-os termékgaranciánkat, amelynek értelmében vásárlóink cserét vagy pénz visszafizetést vehetnek igénybe.
Annak érdekében, hogy a magas minőségi színvonalat tartani tudjuk, a Papiron Kft. kizárólag olyan beszállítókkal dolgozik, akiknél a termékek kiváló minőségéről magunk is meggyőződtünk. Cégünknél nem az alacsony, gyenge minőségű áruk beszerzése az elsődleges szempont a termékportfólió kialakításánál - sokkal inkább az, hogy a nálunk vásárolt termékekkel a vásárlás után is messzemenőleg elégedett legyen, és a papíráru-beszerzéssel többé se bajlódnia, se bosszankodnia ne kelljen.